
1. Kalite Puanını Yükseltmek
Google, yayına verdiğiniz reklamlar için 1 ila 10 arası bir kalite puanı belirler. En yüksek sayı olan 10 puanı alan reklamlarınız, daha az tutar ile tıklama başına maliyetle daha üst sıralarda konumlanır. Bu da daha az maliyetle daha fazla dönüşüm kazanmanızı sağlar.
2. Negatif Anahtar Kelime Eklemek Potansiyel müşterilerinizin Google’da sizi bulması için kullandığı anahtar kelimeler çok önemlidir. Fakat reklam kampanyanızla alakası olmayan kelimeler, gereksiz yapılan harcamalara dönüşür. Böylece maliyetiniz artarak dönüşüm oranınız da azalma yaşanır. Kampanyanıza negatif anahtar kelimeler ekleyerek alakasız tıklamaların önüne geçebilir ve dönüşümlerinizi artırabilirsiniz.
3. Görüntülü Reklamlarda Negatif Yerleşim: Aynı arama ağı reklamlarında olduğu gibi, görüntülü reklam ağında da bütçeyi etkileyen en büyük sorunların başında görsel reklamlarınızın sizinle alakasız sitelerde görüntülenmesi geliyor bunları hariç tutun.