
1. Yeterli miktarda veriyi kullandığınızdan emin olmalısınız. Aksi durumda sistemin yanlış kararlar almasına neden olabilirsiniz.
2. Tekliflerinizi otomatik kurallarla yönetirken bir sınır teklif kullanmaya özen göstermelisiniz.
3. Hesabınızda büyük değişikliklere neden olabilecek düzenlemeleri kısa tarih aralığındaki verilere bakarak planlamamalısınız.
4. Geçici bir süreliğine durdurduğunuz anahtar kelimeler, reklamlar, reklam grupları veya anahtar kelimeler için bir kuralda aktif etmek için oluşturmayı unutmamalısınız.
5. E-mail bildirimi almaktan çekinmeyin.
6. Bir kuralı aktif hale getirmeden önce mutlaka ön izleme yapmaya özen gösterin.
Sonuç: Otomatik kurallar zamanınızı daha iyi yönetebilmek ve reklamlarınızın performansındaki önemli değişiklikleri hızlı bir şekilde öğrenebilmek, gerekirse müdahale edebilmek için harika bir şeçenektir. Ancak ara ara kontrol edilmesi ve unutulmaması gerekir. Oluşturduğunuz otomatik kuralları zaman zaman gözden geçirmenizi öneririm.