Remarketing Nedir?
Remarketing en yalın tanımı ile, sitenizi ziyaret eden kişilerin etiketlenerek, sitenizden ayrıldıktan sonra ziyaret ettikleri diğer sitelerde tekrar reklamınızı görmelerini sağlamaktır. Böylece, sitenizden ayrılan ve başka sitelerde reklamınızı gören...
Yanlış Anahtar Kelime Kullanımı
Google Ads kullanıcılara dört değişik anahtar kelime seçme alternatifi sunuyor. Tüm eşleme alternatifinde yapılan Google aramasında, kullanılan kelimeler ile sizin anahtar sözcüğünüzün birebir örtüşmesi gerekiyor. Sıralı eşlemede belirttiğiniz anahtar...
Google Ads İlişkilendirme Modelleri
Son Tıklama: Tüketicinin yaptığı son tıklamayı dönüşüm olarak sayar. kredi son tıklamaya atanmaktadır. Getiri sağlayan son kelimeleri inceleyebiliriz. Örnek tüketici “kırmızı ayakkabı” kelimesini arayarak siteye gelir. Daha sonrasında “kırmızı...
Google Ads’te Dönüşümlerinizi Artıracak 3 Yöntem.
1. Kalite Puanını Yükseltmek Google, yayına verdiğiniz reklamlar için 1 ila 10 arası bir kalite puanı belirler. En yüksek sayı olan 10 puanı alan reklamlarınız, daha az tutar ile...
Google Ads otomatik kural oluştururken dikkat edilmesi gereken noktalar;
1. Yeterli miktarda veriyi kullandığınızdan emin olmalısınız. Aksi durumda sistemin yanlış kararlar almasına neden olabilirsiniz. 2. Tekliflerinizi otomatik kurallarla yönetirken bir sınır teklif kullanmaya özen göstermelisiniz. 3. Hesabınızda büyük...
Google Reklam Önizleme ve Teşhis Aracını Neden Kullanmalıyız ?
Google’da arama yaparsanız, tıklama almayan gösterimlere sebep olacağınız için, TO’nuzu (Tıklama Oranı) ve dolayısıyla Kalite Puanı’nızı düşürürsünüz. Reklamlarınız, bütçenize bağlı olarak her aramada karşınıza çıkmaz,(Arada bir gösterime magruz kalabilir...